måndag 22 juli 2013

I väntan på John Blund...

Försökt somna i 1,5h nu, men det är sånt liv på lillan så det är stört omöjligt! Med jämna mellanrum får hon dessutom in fullträffar på någon nerv så det blixtrar till ner mot blygdbenet, och hade man då halva foten inne på sömntåget så blev man snabbt avslängd igen.

Dags att komma ut snart?
Bara 3 veckor kvar nu till beräknat datum, skulle i princip kunna ske närsomhelst. Helt galet ofattbart och häftigt. Och nu är Tomas hemma igen också så nu kan du faktiskt få komma ut när du vill lilla tjejen...vi längtar efter dig.















Helgen har varit helt underbar, lugn och skön tillsammans med fina vänner. Fylld av energi och inspiration! Lite försmak och goda råd från livet som småbarnsförälder har man fått med sig också =)

En promenad med Ellie till 4h-gården Starrmyran

Full fart i Vitabergsparken!


Igår efter att jag blivit lämnad ensam igen packade jag ner lite lunch och cyklade ut till naturreservatet Paradiset, satte mig vid sjön och smälte alla intryck från helgens samtal. Jag inser vad otroligt lyckligt lottad jag är på många vis..
Efter en rätt lugn helg kändes både ben och kropp väldigt med på noterna i morse, det blev 21 km på cykel till jobbet med rätt bra tryck i uppförsbackarna. Inget illamående eller sammandragningar och det var skönt att få bli lite trött för ovanlighetens skull! Efter avverkad arbetsdag passade jag på att köra en halvtimme på crosstrainern på jobb-gymmet också innan jag cyklade hem, mest för att ryggen mår så bra av det. Sen var det dags att åka ut till Arlanda för att plocka hem kärestan efter hans bravader i alperna!

Nähä, om man skulle ge sig på att försöka sova någon timme innan klockan ringer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar