söndag 1 september 2013

Backe med barnvagn


Känns som saker börjar falla på plats. Med god planering finns utrymme för både Fridatid och Träningstid. Igår drog vi iväg i regnet (som sagt, man får hugga de tillfällen som bjuds) på första barnvagnspasset. Som en riktig Powerwalkare (Gud jag längtar till jag får springa!) drog jag och Frida iväg mot Högdalstoppen. Hittade en barnvagnsvänlig väg upp och fick till ett riktigt bra pass, 6 vändor upp och ner. Innan vi vände hemåt knyckte jag åt mig en puss av Tomas som också kommit dit för att köra sitt backpass. Hela familjen samlad :-) 
Frida sov lugnt i varma torra vagnen, omedveten om både regn och backar

...medan jag blev desto blötare! 

Idag blev det första lite längre passet,rullskidorna fick tjänstgöra som transportmedel i 30 blåsiga km vilket tog exakt 1h och 45min att avverka. 

Nu är vi på väg till årsmöte för NVSK, dags för Frida att introduceras i klubben! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar