tisdag 3 september 2013

Målsättningar

Jaja, det har bara gått 2,5v sedan jag krystade ut lilla underverket och med allt förnuft borde jag inte börja sätta upp mål med löpningen redan i höst. Men sen när började jag agera förnuftigt? Det känns alldeles för bra i kroppen för att inte sätta upp bara ett liiitet mål =) Typ Vinterloppet på 8km i början av november. Det känns fullt rimligt. Om jag sen skulle råka känns mig stark redan till Haninge Trail den 20 oktober så kanske det blir en efteranmälan till 10 km där också... kanske.

Provsprang lite igår, lade in några 30 sekunders joggbitar under barnvagnspromenaden. Inte mycket men en liten början och det viktigaste, det kändes bra! Inte ont någonstans och jag tyckte kroppen satt ihop skapligt ;-)

Idag är Tomas inne på kontoret så jag och Frida har egen primetime hela dagen. Började morgonen med amning, blöjbyte, amning, blöjbyte, frukost, och så en 45 min promenad i Babybjörnen. Ett sant nöje att se alla stressa iväg mot jobb när man själv strosar sakta fram på gatorna och luktar på hösten =)

Morgonpromenad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar