söndag 13 oktober 2013

Andra långpasset (och sista inför Haninge Trail..)

Väcktes halv 6 av en hungrig dotter och konstaterade att hon sovit över det annars obligatoriska 4-amningen = fler sovtimmar till mig! Tackar vi för. Efter matning av oss bägge fick lillan fortsätta morgonmysa med Tomas medan jag fortsatte mitt mys på helt galet vackra höstiga stigar runt Flaten och längs med Drevviken. En ren njutning att springa såna stunder, fy fan vad fint det var. Kändes rätt bra också, stor skillnad mot förra helgens långpass. Tror jag snittade typ 4.45-fart. Fortfarande inte i klass med tiderna jag hade inför Haninge Trail förra året, men det kanske inte är att förvänta heller...

Var förresten inne och kikade på startlistan och kunde konstatera både 3 och 4 riktigt starka namn...blir nog ingen walk in the park på söndag.

Men innan dess väntar en norrlandsresa och några lugna dagar hos mormor och morfar, får se vad lite Ljustorpsluft gör för löpformen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar