lördag 16 november 2013

Ja ä inte dö

.. har bara haft lite annat att göra. Typ hänga på öppna förskolan och sjunga Prästens Kråka ;-) Fan det är grymt att vara mammaledig!

Sen har jag ju börjat plugga också, så datortiden har ägnats mer åt rapportskrivning än egobloggande.

Lite har det tränats också. Inte så mycket som vanligt kanske, inte så mycket som jag tänkt kanske, men det har känts rätt ok ändå. Jag har boostat det sociala kontot istället. Nog så viktigt. Nä, antagligen viktigare.

Aja, idag ska det kutas i allafall! Tömilen startar på två och en halv timme och då står jag förhoppningsvis på startlinjen. Har inga större förväntningar idag, har som sagt inte tränat så optimalt och känner mig inte speciellt taggad heller. Men det är fint väder och det ska bli skoj att göra en utflykt! Och jag skulle bli förvånad om inte tävlingsdjävulen kommer och knackar på när jag väl är på plats..

Dags att klä på lillskruttan och mig själv och gå till tåget, hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar