onsdag 20 november 2013

Upp till bevis

Så himla rastlös! Både jag och skruttan blev förkylda efter Tömilen, hon lite snuvig och jag har tappat rösten totalt och harklar nattslem till långt inpå dagen. Men jag mår liksom bra nu, känner mig egentligen pigg men kan ju ändå inte umgås med folk när jag inte kan prata! Hur frustrerande som helst, och jag som mår så kasst av att gå hemma och vanka. Och stackars Frida får väl någon fet lucka i den verbala utvecklingen nu när hon inte får någon respons alls på sitt ljuvliga joller... få se om vi går till Kyrkans sångstund idag så hon får höra lite röster, jag kan ju bara sitta där och vara tyst... =/

Har gått och smält tisdagens inlägg ett tag nu och det känns väldigt bra, men svårt! På sätt och vis enklare också att starta med en förkylning, lite som att börja om på oskrivet blad. Så med start nästa vecka har jag nu planerat in mina nyckelpass:
- måndag, banintervaller 400ingar
- onsdag, snabbdistans 2 x 3km + några vändor i kort backe
- lördag eller söndag, långpass med backinslag

Så, det var den enkla delen. Det svåra blir att inte smygplanera in träning de övriga dagarna... jag ska vakna, fundera vad jag har på dagsagendan, hur jag mår och vad jag känner för. Sen får jag se om och vad det blir för träning den dagen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar