lördag 4 januari 2014

En bit in på nya året

Inte mycket skrivet här nu.. har inte haft skrivmotivation. Men vi är tillbaka i Stockholm och har ägnat två dagar åt ommöblering, nu for TV:n in i vardagsrummet och ett lekrum är skapat! Lekrum för både barn och vuxna =)
Våra nya fina cyklar!

Nyåret firades in i Ljustorp som bjöd på isbeläggning av byns alla gator och plockepinn i skogarna. Jag och Tomas räknade hur många träd vi fick hoppa över på nyårsdagens långpass och kom till 75 stycken på en sträcka som är ca 3 km... hinderlöpning unplugged!

Igår var jag tillbaka på gymmets löpband, svårt att få till bra snabbpass när underlaget är som det är ute. Nu blev det 8 x 500m i 3.30-tempo. Gillar det passet, snabbt och effektivt. 3.30 är ett tempo som för mig är satans fort men det funkar såpass korta intervaller, de är liksom slut innan det blir överjävligt. Idag blev det inte lika skoj, körde roddmaskin 7 x 3 min. Enda anledningen till att jag kör roddmaskinen är att jag uppskattar alla andra pass 100 gånger mer efteråt =)

Men nu ska jag sova! I morgon blir det rullisar tror jag. I januari....

Gott nytt år!

Frida i partystassen

Utflykt till Burtjärn med kusin Ida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar