lördag 12 april 2014

Bilder!

Kommer lite i otakt med bild och text när jag bloggar från mobilen men har bilderna i datorn. Så här kommer en bildkomplettering!

Min hoj runt berget i Nelson

Tomas och Frida röjer 

Tomas efter en tur uppför berget utanför Hastings

Baddags för skitungen!

Ett stopp längs vägen mot Nelson för en löprunda på Quen Charlottes Track. Vackert höstigt nu på NZ!

Botaniska trädgården i ett regnigt Wellington

Blöta trötta tusingar. Jag hade banan för mig själv i allafall =)

Supermysigt café i ett stigmecka utanför hasings. Jag var ute och samlade kilometrar i spörgnet medan Tomas och Frida lekte och drack kaffe.

Vi är i Taupo nu, kanonfina löpmöjligheter men jag är lite sliten och softar lite. Njuter av Frida som strålar som en liten sol i det annars ganska grå vädret. Tomas har börjat uppladdning inför halvmaran på lördag och det ser lovande ut! 

2 kommentarer:

  1. Hélène Englund15 april 2014 kl. 13:33

    Lite galen är du ändå som kör tusingar i regnet på semestern... ;) Men löparsteget såg ju finfint ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heha, du glömmer bloggfiltret - man väljer ju den bästa bilden ;-) på alla de andra har jag en asful hälisättning eller så kränger jag som en korkskruv i hela kroppen!

      Radera