onsdag 23 april 2014

Spa, kaffe och sugrör



Jag får väl börja göra som andra och fota vad jag äter och dricker istället för svettiga selfies från bergstoppar.

 "Jag är inte bitter..."

idag lyxade jag ändå till det med ett spabesök efter lunch. Kom på att jag inte duschat på aslänge. När ska man duscha när man inte tränar? Frida badar typ 1-2 gånger i veckan, och luktar ändå ljuvligt. Men något säger mig att jag bör blöta ner mig oftare än så.. Nåja, nu är jag ren och urlakad som en disktrasa. Hoppas baciluskerna rök av fislukten, det ska ju visst vara helande det här vattnet. 

Sitter nu och dricker kaffe och väntar på att gå och möta upp Tomas och Frida för lite marknad och förhoppningsvis middag. Av ren reflex tog jag en bunt färgglada sugrör åt Frida att leka med när jag beställde kaffet, först efteråt kom jag på att hon inte är här ;-) så nu sitter jag här som ett pucko med 10 rosa sugrör och en kopp kaffe. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar