onsdag 28 maj 2014

Inte idag heller...

Har helt kommit av mig med skrivandet. Kanske för att det inte finns så mycket att skriva om. Torsdag idag, Jesus for till himlen för de som vill tro på sånt och därför är vi lediga från jobb och skola. Logiskt? Nja, men ett välkommet avbrott. Eller det brukar vara ett välkommet avbrott, men i år... jag skulle faktiskt hellre jobba. Det är skönare att vara där och snacka med kollegorna och göra lite nytta än att vara hemma och sur över att jag inte kan följa med och springa idag heller!

Ottarsloppet, både löpning och cykling så vi hade kunnat turas om att tävla och vara med Frida. Perfekt familjeutflykt, men ja, jag är fortfarande sjuk! Penicillinet verkar inte hjälpa och det är en ytters marginell om ens existerande förbättring som skett den senaste veckan. 6 veckor nu, ett rekord jag inte riktigt strävade efter.

Tack och lov för goda vänner och har de barn i nästan Fridas ålder är det ännu bättre. Så idag när Tomas drar iväg på lopp åker vi in till Frida, Anders och Emmylou och myser med dem tills dom kör hem oss ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar