onsdag 4 juni 2014

Vad händer?

Ja inte händer det mycket. I morgon ska jag till Hötorget för att göra en röntgen av bihålorna. Tydligen kunde man se en massa på så vis. Undrar om jag har fina bihålor? Man vill ju gärna vara ett praktexemplar. Bäst i klassen liksom. Det är ju insidan som räknas sägs det.

Min insida så som talesättet är menat är dock inte så vacker att beskåda för tillfället. Den är rätt mörk. Kolsvart faktiskt. Sur,ledsen och bitter mest hela tiden. Allra mest hemma, som vanligt får de närmaste ta mesta skiten. Det är inte kul nu, mår inte tippelitopp om man säger så. 7 veckors förkylning, det finns ju inte!

Hoppas jag hinner få svar innan långhelgen, läkaren som skickar mig på röntgen sa att han skulle ringa så fort han fick svar. Vore liksom fint att komma igång med rätt behandling, om det finns någon sådan.

fortsättning följer...

1 kommentar:

  1. men kära nån! det där är inte bra, varken för kropp eller knopp.. förstår att du klättrar på väggarna. hoppas MR kan ge hjälp!

    SvaraRadera