måndag 14 juli 2014

Vila...

Trots en grym helg i Järvsö med downhill, skönt socialt umgänge, Fridamys och björnmöte så fattas det något. Det är lite tungt nu igen. Efter tillfälliga uppgångar får jag bakslag. 12 veckor nu som jag gått på sparlåga. Emellanåt ingen låga alls. Senaste läkaren tyckte jag skulle träna på, så det har jag gjort. Men det går ju inte riktigt. Jag är inte frisk. Nu tar vi det lite lugnt igen, backar några steg. Ser inte åt den där löparen som springer över vägen, ignorerar alla dessa ständiga facebookuppdateringar om lopp hit lopp dit och sträckor som springs och rekord som slås. Det finns inte.

Jag hoppas snart få glädjas med andra igen, uppmuntra och peppa och låta mig inspireras. Och förhoppningsvis inspirera själv. Men nu tar jag lite semester. Jag packar ner ett gäng löparskor som jag hoppas få nytta av. Utan klocka, utan GPS, utan facebook, långt ute i skogen.

På återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar