måndag 11 augusti 2014

Fröken neggo

Klockan är lite över 3 på natten... som vanligt sover jag inte. Allt i min kropp är urfuckat, inget immunförsvar, ingen sömncykel, knappt någon hjärna. Saker och ting funkar inte som det ska när man inte får må som man brukar. Jag försöker göra något vettigt - köra lite styrka, cykla lite, gå lite i en backe.. försöker tänka att jag kanske ändå bygger på någon slags grund. Men det är bara att inse att det är inte mycket som byggs, bara ett desperat försök att hålla huvudet över ytan.

Vad är det för fel? Man är inte sjuk i 14 veckor. Fan fan fan jag vill inte mer.

Telefontid idag med läkaren, ska väl utvärdera penicillinkuren. Det är inte mycket att säga, det har inte hjälpt.

Bjuder på lite bilder

Vårt lilla badmonster =)

Frida möblerar om hemma hos Lisa under helgens besök i Uppsala

Kvällsutflykt efter jobbet till utegymmet i Stora Sköndal

Inte mycket muskler kvar =(

Badmys



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar