tisdag 30 september 2014

Lite bättre igen

Vet inte om det beror på Norrlandsluften, en mjölkfri dag eller blott det faktum att jag fått sova ostört en natt, men nu på morgonen är vilopulsen nere på 48 igen efter att legat på 56-57 i över en vecka. Kan ju också vara så att de senaste dagisbacillerna äntligen tackat för sig också... Men skönt i allafall att vakna och känna en förbättring! 

Blev klar med sista inlämningsuppgiften till första kursen igår också, ska bara få godkänt nu så kan jag bocka av 7,5 poäng till på väg mot en magister. En fjärdedel avklarad! Nu blir det juridik några veckor, men det verkar vara ett lite lugnare upplägg än förra kursen. kanske till och med hinner göra något annat än plugga på kvällarna :-) 

Oktober nu, planen var att komma igång med lite småjoggade men eftersom jag precis börjat känna mig lite bättre efter senaste sjuksvängen så skjuter jag på det någon vecka till. Tiden spelar knappt någon roll längre, bättre att skaffa lite marginaler. Borde kanske vänta tills jag är helt frisk men det har jag ju inte varit på 6 månader nu och jag har ju kört en del styrka och transportcykling stor del av sommaren utan att det blev sämre. Eller är det därför jag inte blivit frisk? Jag tror inte det, känns inte så. Då borde det blivit bättre de perioder jag vilat helt, vilket jag gjort flera veckor i sträck några gånger. Äh jag vet inte, väntar någon vecka till i alla fall. Och fortsätter köra mjölkfritt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar