måndag 29 september 2014

Mjölkallergi?

Jag fick en intressant kommentar på förra inlägget, tydligen finns vissa samband mellan mjölkallergi och bihåleinflammation. Allas vår simmare Lars Frölander hade tydligen mer eller mindre konstanta besvär från bihålorna när han som ung bodde och tränade i USA. Han fick tipset att prova mjölkfritt och då försvann problemen. (Finns en länk till intervjun i kommentaren till förra inlägget). Jag börjar såklart googla alla kombinationer mellan bihålor, inflammation och mjölkallergi och tycker mig plötsligt ha en massa symtom som tyder på mjölkallergi. För visst har jag väl haft lite klåda på vristerna? Lite ovanligt mycket utslag, är det inte eksem rent utav? Nja, ok, jag kanske inte uppvisar en klockren symtombild, men lätt värt att testa! Nu blir det två veckor totalt mjölkfritt! 

Just nu på väg till Arlanda, om 1h flyger jag till Umeå och avslutar andra kursen på min magister och påbörjar den tredje. Juridik i 5 veckor, får se hur kul det blir.. Gott att komma upp till Norrland och hänga med kusinvitamin några dagar igen i allafall :-) 

Suddig spegelbild på Arlandas toalett.. Hade nog inte haft så stor framgång som modebloggare.. ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar