torsdag 16 juli 2015

Semestern fortsätter

Så har vi lämnat Sollerön och fortsatt färden till Sidsjöbodarna i Sundsvall. Har slagit läger hos mamma och pappa tillsammans med storebror med familj vilket är extra kul då Frida har sin jämngamla kusin Ida här och dom dessutom kläckte en till kusin, Tim, blott 6 dar efter att vår Sam kom till världen. Full fart alltså! 

Full fart var det på hojen idag också, fick sällskap av brorsan runt 10an på Södra berget. Hade som ambition att köra hårt och få bli riktigt trött vilket gick hyfsat fram till jag punkade efter ca 8km.. Ingen extraslant med så det var bara att hitta kortaste vägen hem. Som tur är har jag en snäll bror som genast gav mig sin hoj och började bära min, så jag skulle hinna hem och mata lillgrabben (som såklart sov helt lugnt i sin vagn, hann göra rent bägge våra cyklar och koka kaffe innan det blev tal om någon amning..) 

Nu väntar runt två veckor fyllda med trädgårdsfix, småbarnsliv, umgänge och förhoppningsvis en del bra träning! 

En bra eldstad är viktigt när man ska tillbringa några veckor på landet! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar