onsdag 11 november 2015

Tävlingstajm!

Det närmar sig tävlingsdebut, på lördag smäller det då jag står på startlinjen till snöfemman om inget oförutsett inträffar. Ska bli så grymt skoj, och säkert svinjobbigt. Även om det bara är ett lopp "för skojs skull" (är inte alla det??) så är det såklart att tävlingshornen börjar växa... Fast jag har inte sprungit med klocka på ett år så jag har verkligen noll koll på var jag står. I morgon tänkte jag dock bränna av en barnvagnsfri 5-kilometare med några fartökningar, få se hur det kommer kännas. Det blir första tempotestet sen urminnes tider. Känns lagom att köra det såhär två dagar innan lopp ;-) 

Var förresten och hämtade ut paket på ICA idag, en ny bärsele! Så nu kan jag bära lilla pyret på 8,5kg! på ryggen istället, väldigt mycket smidigare och skonsammare för kroppen. Och Sam verkar toknöjd! 

Kanske jag knäpper på mig en klocka på intervallerna i morgon, isf kommer en liten rapport här sen. Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar