lördag 8 februari 2014

Sjuk...

Det var inte bara en känsla, efter ett försök till en löprunda igår var förkylningen ett faktum  =(

Som vanligt när jag blir sjuk sätter det sig i halsen, ont som satan och snart lär jag tappa rösten. Inte alls optimalt för långflygning... får stoppa på mig halstabletter så det räcker och hålla käften.

Jaja, en förkylning går väl över rätt fort och eftersom jag ändå känner mig supertaggad att träna just nu så gör det inte så himla mycket. Vi ska ju stanna 3 dagar i Singapore på vägen till Nya Zeeland, och det kanske är lika bra att ägna de dagarna åt Frida och dygnsomställning istället för att leta löprundor. Det kommer hinnas det också!

Kommer att uppdatera med lite bilder från resan här på bloggen har jag tänkt, är inget stort fan av att lägga ut en massa på Facebook. Så kika in lite emellanåt om ni vill se hur vi har det =)

Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar