måndag 7 april 2014

Banlöpning i Wellington

Smidigt när Tomas skrivit ett inlägg innan mig, då kan jag bara hänvisa dit och behöver inte skriva om väderförhållandena igen. Han drog alltså iväg i förmiddags och rekade löparbanor i hällregn. Själv hade jag nästan bestämt mig för att testa ett gym i närheten för mina tusingar.. men Tomas övertalade mig att köra ute, så efter lunch for vi tillbaka till anläggningen där Tomas var tidigare. 

Det finns massor att skylla på. Regn, blöta tunga skor, dåligt fäste, kastvindar... Men det vete fan om det beror på det. Det gick i allafall inte alls bra, hade kass känsla och negativa tankar hela passet. Tänkte skita i det efter 4 stycken men tog mig i kragen och körde en femte. Snittade 3.43 tror jag. Det är inte jättedåligt, men jag trodde jag kunde mer.  Hade hoppats på mer, känns som jag stagnerat i fartutvecklingen. Aja. Får bli lite mer snabbfokus när vi kommer hem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar