onsdag 20 januari 2016

Tillbaka i rätt element

Var ute och sprang med Sam i vagnen idag medan Frida var på dagis, och så himla mysigt det var! Har inte sprungit med vagnen sen innan Lucia, har varit bortskämd med barnvakter hela julen och nu senaste tiden har jag som sagt bara stått och dumsprungit på löpband. Det är något speciellt att ha med mig barnen när jag är ute och springer, det känns så komplett på något vis. Han har det bra, jag har det bra. Och inte gjorde det saken värre att solen tittade fram genom trädkvistarna heller!

Jag och min trogne supporter

Jag är en idiot som stått och nött band i två veckor...

Idag blev det ca 20 min mjukjogg som uppvärmning och sen 8 backintervaller, gissar ett en intervall tog drygt en minut. Det tar på med vagnen som extra motstånd! 

Ev blir det ett distanspass i morgon med, sen väntar en helg med skidåkning i Högbo. Det blir grymt, har aldrig vart där men enligt hemsidan finns det uppkörda spår så det räcker till för både skate och klassiskt. Dessutom åker jag dit ensam. Jepp, helt själv, solo, inga barn, ingen alls, bara jag och skidorna. Älskade ungar till trots, det ska bli grymt skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar