onsdag 2 november 2016

Dåliga dagar

Är man för het på gröten får man skylla sig själv antar jag. Mitt kombinerade cykel-gym-löppass i måndags blev lite mycket för en småförkyld kropp och den lilla förkylningen blommade ut till fullo igen. Idag är det torsdag och fortfarande viloläge, segt. Man borde lärt sig... 

Segt går det med plugget just nu också, vi ska programmera i den här kursen och jag har aldrig pysslat med det förut och jag är inte ett dugg intresserad av det heller. Alltså fattar jag ingenting och är helt omotiverad, men måste ju på nått sätt ändå lösa det. Så efter goda råd från min bättre hälft har jag bokat in några pluggsessioner med både lärare och studiekompisar framöver. Jag får helt enkelt lämna min lilla studielya ute i skogen och beblanda mig med människor för några dagar. Hua, hur ska det gå?

Så det har vart med moll än dur här några dagar, men det börjar bli dags att vända på det. Nu väntar ett intressant möte på Sportson och sen en sväng till gymmet i allafall. Lite styrketräning skadar nog inte! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar