onsdag 26 februari 2014

En dag i bergen

Livet är rätt nice just nu. Just varit ute på en tur i bergen, det tog 2h och 50min att ta mig ca 15 km! Mer klättring än löpning, men jäklar vad fin utsikt och gissa om mackorna smakade bra när jag kom tillbaka. Nu är Tomas ute på samma tur och jag ligger på filten med Frida som just somnade. 

Får se hur lång tid det tar innan Tomas är tillbaka! Det kommer jag iof veta innan jag publicerar det här för det blir nog först ikväll tidigast när vi har uppkoppling, och då hoppas jag verkligen han är tillbaka.. Uppdatering: det tog lite längre tid men token körde värsta vägen både upp och ner.

Nu sitter vi i caféet, dricker kaffe och surfar. Frida sitter med och leker med sin pipråtta :-) Sköna i kroppen efter en lång dag, i morgon blir det resdag och på sin höjd en promenad när vi kommer fram till New Plymouth. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar