måndag 2 december 2013

Förkylningstider

Går inget vidare med träningen just nu, förkylningen tog om så det har inte blivit nått riktigt bra pass på över två veckor. Men det känns ok. Eller rätt bra till och med! Inser hur himla bra jag mår av att träna när jag inte kan göra det. Uppskattar bara att komma ut på en liten futtig joggrunda när man har haft konvalescens några dagar. Det viktigaste är liksom inte hur fort intervallerna går, det viktigaste är att jag är frisk och hel och kan vara ute.  

Jepp, som ni märker fortsätter jag med mina omvärderingar av livet generellt och träning specifikt. Det går rätt bra! Finner ett lugn i upplägget med 3 planerade nyckelpass i veckan och utöver det får det bli som det passar. 

Idag passade det grymt bra med en lugn morgonjogg bort till utegymmet i Farsta för ett styrkepass. Frida brukar så passande somna runt 7-tiden efter lite morgonlek och jag är ju ett fan av morgonträning, så jag brukar passa på att lägga ner henne i Charioten och dra iväg i ottan. Så får man en soluppgång på hemvägen som en bonus också! Ikväll blir det också någon typ av träning, får se vad som lockar. Jag gissar på rullskidor, sugen att testa nya pannlampan

Veckans 3 nyckelpass då?
I morgon blir det tusingar, nästan nervöst! Det var aslänge sen och jag blir besviken om jag inte fixar under 3.45... sen blir det någon form av korta intervaller eller kort backe på torsdag och ett långpass på fredag. 

Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar