tisdag 10 januari 2017

...och så lite kräksjuka på det

Åh härliga vintermånader! Vi rivstartar året med en saftig influensa, följer upp det hela med ytterligare en förkylning och toppar av med ett missat samtal och meddelande från dagis om att Sam har kräkts. Here we go 2017, mot tävlingsform! 

Men mest synd om Sam stackarn, just fri från influensa och nu detta 😞

Själv har jag just avslutat en tenta i mekanik när jag slår på telefonen och ser detta. På fredag väntar en webtenta i ellära och jag antar att min förberedelsetid för detta just reducerats till en dag då Tomas åker på jobbresa över torsdag. Tur man är tidernas största tidspessimist och inte väntat med pluggandet till sista stund (kan tolkas som ironi, men är inte det. Jag är nog den enda som ställer bak klockorna för att inte komma alldeles för tidigt till olika saker...) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar