tisdag 9 september 2014

Kroppscanning

Morgonpuls igår: 58 
Morgonpuls idag:58

Jag har haft några dåliga dagar, känt mig nere och haft svårt att glädjas åt bra saker som händer. Det är trist, det är bra mycket roligare att vara glad. Men det är svårt att peppa sig själv när man behöver det som bäst. Jag hoppas det vänder snart. Försöker gå tillbaka till känslan jag hade när jag satt på tåget mot Sundsvall, att jag bara ska använda all tid till att vila och göra sånt jag gillar att göra men sällan har tid till.

På torsdag ska jag göra det här: http://www.kroppiobalans.se/om-es-teck. Kritisk som jag är till allt känner jag mig skeptiskt till trovärdigheten av ett sånt test, men det ska ändå bli spännande.

Hälsan då? Känner fortfarande av vad jag tror är dagisförkylningen, men det börjar bli svårt att veta vad som är vad. Men bra är det inte.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar