onsdag 24 september 2014

Ursvik nästa!

Så var det klart, förhandskontrakt påskrivet och nu ska det väl mycket till för att vi inte blir Solnabor i april! Känns väldigt nice! Särskilt för ca 1 timme sedan när jag hade vart och handlat och kom in, kissnödig, i porten med vagnen som måste parkeras där. Lastade ur två matkassar, en skötväska, en hungrig unge och kånkade hela paketet uppför två trappor. Väl uppe försöker jag fiska fram nycklarna och samtidigt hålla mig från att inte kissa på mig utan att tappa vare sig matkassar eller unge. Väl inne kunde man ju sen tro att allt var lugnt, men nej, då är en trappjävel till innan jag når toaletten. Och inte kan jag ju lämna Frida på dörrmattan och rusa upp. Så av med skor, overall, mössa och vantar, egna skor och jacka. Sen uppför trappen, snubbla över barngrinden och ÄNTLIGEN in på toaletten!

Hiss, ja tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar