fredag 2 augusti 2013

Strandhäng

Om någon sagt till mig för ett år sedan att min träning nu skulle bestå av 40-minuterspass på crosstrainer ett par-tre gånger i veckan spetsat med lite styrketräning och cykelutflykter skulle jag allvarligt fundera på vart jag var på väg. Och det dessutom inomhus på ett gym mitt i sommaren! Med det i beaktande bestämde jag mig för att bli lite crazy i morse. Jag knappade in 45 minuter istället för det vanliga 40!

Närå, hur långt ifrån min vanliga träning det än må vara är jag faktiskt väldigt tacksam över de här träningspassen, känns trots allt som jag fortfarande är i en hyfsat ok form och bara fogarna håller ihop efter förlossningen tror jag det kommer gå rätt fint att komma igen.

Resten av dagen tillbringades på stranden vid Farstabadet. I vanliga fall är jag alldeles för rastlös för att njuta längre än typ en halvtimme av sånt, men efter en veckas ledighet har jag växlat ner till slowmood. Trevligt sällskap underlättar förstås också.

I morgon blir det cykelutflykt, ska ge mig på färjan över till Ekerö igen. Tänkte försöka att inte spräcka hjälmen den här gången.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar